Fusion meso

Fusion Meso er et internasjonalt anerkjent merke innen kosmetiske produkter og meso-enheter takket være forskningen, utviklingsarbeidet, effektiviteten og sikkerheten som behandlingene gir.

Fusion meso tilbyr et av de bredeste og mest eksklusive utvalg av profesjonelle produkter for hår, ansikts- og kroppsbehandlinger. Toppmoderne formulering og kvalitet for maksimal sikkerhet, resultater og en smertefri behandling.

Fusion Meso skreddersys hver pasient etter hvilke behov hver enkelt har, og vi tilbyr en komplett behandlingsmeny.

Behandlingen utføres med små injeksjoner eller microneedling.

IMG_5926.jpg

Fusion Meso behandlingsmeny

Fusion Meso mot hårtap

Mesoterapi for hår er en behandling for menn og kvinner med hårrelaterte problemer som tap av tetthet, androgen alopecia, tørrhet, skjørhet, og tynt hår.
Produktene gjenoppretter en effektiv mikrosirkulasjon i hodebunnen og revitaliserer hårsekkene. Disse er effektive formular designet for å bekjempe tynt hår, stimulere til gjenvekst og redusere hårtap.

Behandlingen må utføres 1 gang i uken i 10 uker for best effekt.

Fusion meso mot akne

En målrettet behandling for en uren, fet hud med store porer. Akne er en forstyrrelse i hårfolliklene og talgkjertelen. Når porene blir blokkert med døde celler oppstår akne. Sebum som vanligvis transporteres til overflaten blir blokkert, dette gir grobunn for dannelse av propionbakterier. Det oppstår betennelse som forårsaker at huden blir rød og hovner opp.

I denne behandlingen blir Fusion meso coctailen ‘‘ACN’’ brukt, og den inneholder bioaktive molekyler som effektivt hemmer 5-a-reduktase og veksten av propionbakterien, har en anti-mikrobiell effekt, anti-inflammatorisk effekt samt en veldig beroligende effekt hvor rødheten blir redusert og man får en raskere lindring av irritasjoner i huden.

Fusion Meso SLIM LIFT

Ansiktsløft med redusert fettvolum i ansiktet, reduksjon av rynker og forbedring av hudens volum.

SLIM LIFT-formelen forsterker huden med mer enn 65 aktive ingredienser. Produktets hovedfunksjon er å gi metabolitter til cellene for å stimulere metabolismen deres (produksjon av energi, proteiner og cellevekst) og redusere forekomsten av fett på en trygg og sikker måte.
Denne eksklusive blandingen inneholder alle næringsstoffene og molekylene som er involvert i Krebs-syklusen. Disse næringsstoffene er essensielle for produksjon av energi (ATP) og øker hudfunksjonene. Under aldring mangler huden næringsstoffer og oksygen på grunn av et sirkulasjonssystem som ikke fungerer godt. Koffeinet stimulerer adipocyttene til å frigjøre fettinnholdet for et slankere ansikt.

Fusion Meso Pigmentbehandling

RADIANCE - formelen er en fremragende behandling for å redusere pigmentering, og jevne hudtonen uten å forårsake irritasjoner.

Kliniske studier viser til forbedring av hudens tekstur med 17 % og reduserering av pigmentering med opp til 5% på kun 1 behandling.

Fusion Meso FACELIFT

Ansiktsløft for personer over 40. Ekstremt oppstrammende, plumper og øker hudens volum.

Det ultimate, ikke-kirurgiske ansiktsløft som effektivt og målrettet bekjemper aldring. En synergi av aktive komponenter som virker på forskjellige nivåer for å forbedre hudtilstanden og redusere hudens sagging. Høy konsentrasjon av 4 biomimetiske peptider og 3 vekstfaktorer for å stimulere cellens vekst, cellefornyelsen, metabolismen, cellekommunikasjon, kollagensyntesen, beskytter mot frie radikaler, reduserer betennelse, kontrollerer pigmentering, former og løfter huden, reduserer rynker med opptil 50 % etter 3 behandlinger.

Meso Fusion fjerning av dobbelthake

Bli kvitt dobbelthaken uten kirurgi.

Det kan være mange årsaker til at enkelte har mer dobbelthake enn andre, som genetikk, aldring eller vektøkning.

Ved en slik behandling injiseres stoffet i små mengder på flere steder i området som skal behandles. Hvor stort område og hvor mange behandlinger som trengs varierer fra person til person, og er avhengig av hvor mye fett det er under haken.
Etter to til fire behandlinger opplever de fleste en synlig forbedring av hakeprofilen. For enkelte kan det kreves inntil seks behandlinger for å oppnå et best mulig resultat.
Mellom hver behandling skal det alltid gå minst 4 uker.
Det kreves vanligvis ingen ytterligere behandlinger når det ønskede resultatet er oppnådd.

Injeksjonsbehandlingen vi utfører ødelegger fettcellene under haken, og gir også ofte en mer markert profil.

Fusion meso mot rocacea,couperose og sprengte blodkar

Millioner av mennesker lider av rødhet i huden knyttet til betennelse som kan forårsake generell ubehag og påvirker vår personlige velvære i vårt daglige og sosiale liv.

Midlertidig rødhet eller vedvarende erythem, telangiectasia, couperose og kløing kan oppleves. Det som er helt klart er at det er en økning i inflammatoriske signalstoffer i huden som spiller en sentral rolle i disse manifestasjonene og lidelsene. Venostimformelen er et innovativt produkt spesielt utviklet for å redusere rødhet, telangiectasia og couperose.

Rødhet, utvidede blodårer og hyperpigmentering blir synlig redusert. Huden blir mer jevn og styrket.

Fuson meso mot cellulitter og fett

F-XBC- formelen er den ultimate behandlingen for å oppnå den perfekte kroppen.
Den virker på ulike mekanismer for å redusere cellulitter, stimulerer lipolysen, drenerer og har en oppstrammende effekt.
Bare det å stimulere alle disse biologiske prosessene kan føre til et vellykket resultat spesielt for cellulitter. Hyalurondase, artisjokk og Ginkgo biloba ekstrakt eliminerer akkumulert væske som er ladet med toksiner som medfører ødem og tunge ben. Og for å fullføre prosessen vil melitotus forsterke blodkarene og dermed unngå ny akkumulering av cellulitt, mens hydrocotyle ekstrakt har en oppstrammende effekt på den slappheten som oppstår på grunn av volumreduksjon.

Fusion Meso mot mørke ringer rundt øyne

En enestående og sterk formel som reduserer mørke ringer rundt øyne, i tillegg til å jevne ut og forbedre huden.

Prisliste finner du her